ayat

welcome to my blog ! :) hai , kalau nak tengok , tengok lha , kalau taknak pown takpe , tak kesa , ezn production
hye ! semoge gembire k ! komen larh skalie . :).

Monday, 12 March 2012

-----> life <------

hidup nieyh mmg bnyk dugaan kan ? 
kan3 ?
mmg bnyak larh ,
tk kesa lahh dari segi ape pon ,
hehe , tpie kite kne ingat !
setiap dugaan pasti ade hikmah !
n allah s.w.t gak ,
x pernah uji hamba nya 
 lebih dari kemampuan hambanya itu sndiri ,
kite kne pikir ,
semakin bnyk dugaan allah bagi ,
semakin sayang lahh allah dekat kite :)
betul tk ? haha ,!!!
dah mcm wat hipotises dah , haha !
aku kdg2 pon klau dh tk tahan ,
mule r kuo segale maki-2 yg tersimpan uh ,
hehe , tpie aku slalu klau dh terlpas maki ,
aku akn istigfar ,
bkn nak ckp aku nie bek , tpie ,
aku cube tok tk nak maki org ,
sbb , mmg tk dew gune maki org nieyh ,
makin + dose , n tk dpt pape pon klau maki un ,
lebih baek diam drpde bercakap ,
hehe , :D
agie satu , aku klau dah tk tahan cngt ,
aku akn nanges , haha ! :'(
aku biase lepaz dngn care nanges ,
kdg-2 puas , kdg-2 tk gak ,!
haha , lagu nieyh sllu aku nanyi klau aku ade masalah,!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hidup sementara , akhirat jua tempat yg abadi ,        
andainya kau diuji , usah lupa ,
ada hikmah yg menanti ,
di mana kepayahan , disitu kesenangan ,
itu lahh jnji tuhan pada insan !
dimana kepayahan , disitu kesenangan ,
itu lahh jnji tuhan pada insan !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

huhu , k lha ! 2 jewk kowt yg aku nak kongsi arinie ,
ingat !! biar apew org nak cakap pacal kite ,
wat dek jew keyh ,,
melainkan 2 mmg dah salah kite , :)
haha , k lah nak stop dulu ,
dh ! wasalam !

No comments:

Post a Comment