ayat

welcome to my blog ! :) hai , kalau nak tengok , tengok lha , kalau taknak pown takpe , tak kesa , ezn production
hye ! semoge gembire k ! komen larh skalie . :).

Tuesday 29 May 2012

KAWAN KUE ~

assalamualaikum ! hari nie aku nak citer pasai . kawan lame aku . skunk dieorg dah pndah . aku rndu doe at diorang . erm .. ==' knpe lahh korang pndh . :(  nisa pndh sungai abong . pina pndh maahad . alin pndh study . hamid pndh prt bunge . shot pndh bkit gmbir . mantep pndh pekan baru . josh pndh perintis .samad pndh bkt kepong . erm . ramai kan . korang . meh r datang BM ! kiteorg menunggu kehadiran korang lah . HEHE :) x rndu kteorg kew ?? erm . smpai ati . haha , touch lakh ! haha ! tape lha . mybe allah ade rancngan yg lebih bek kowt tok korang . humph . yg aku mntk . tolong jgn lupekan kiteorg ehh ? kat sane jge diri bek bek . blajo bebetowl . jgn nk crik pasngan idop jewk . hakhak ! *winkwink ~ jgn jdik cam aku k ? hehe dan doakan kiteorg at sini berjaye dunia akhirat . amin ~ hehe ! ingat kenangan kite bersame dulu . hehe ! gado-gado , kejo-kejo ! hehe . lawak ekk kalau ingat balek . hoho :) rindu lha ! agi agi yg kelas ngan aku . hehe ! siked siked mrajok . pas uh gadowh . hehe ! samad n mantep r sllu crik pasal . hehe ! ingat agi , yg mantep tido uh . HAHAha :)) aduih! sies . rse cam nk balekkan jea zaman dulu . huh ~ erm . kuor jugak kang air mate aku nihh . huaaaaaa!! haha ! tngok r pic kite uh . 


*nur khairunnisa ishak dan nadia jasmani mase form 1 * comel ! :))

*afrina abdul razak ! alolo~ bru bngon yewk . time form 1 *

*time nak gi man chelet ! niesak :)) hehe *


*budak kelas IS ngan cikgu hisyam , rindu *

*shott ! hehe , time lawatan form3 * erm :'(

*budak kelas IK <3 hehe , men belon sesame , huh~ *


*hari koprasi . huh~ sedappnye . syg korang*

*hehe . lawatan time form 2 ! hehe . comely :) sllu ingt korang*

*farahhanom dan khairunisa * best frend 4 ever !

*HAHA ! lawak seyh , asyraf samad dan addeen aiman *


*dak dak laki 10gent . hehe sllu ingt korang *

aku akan sentiase ingt korang . walaupon kite gadoh camne un , aku tetap sayang korang ! ingat uh . kalau bleyh aku x nak pndh dari sek nieyh . nak sentiase bersame ngan korang . same same hadapi cabran n dugaan dlm plajaran . same same blajo . erm . tpie setiap pertemuan mmg dh ditakdirkan ade perpisahan . so . terpakse gak lha kan . huh~ korang jgn prnh lupekan kenangan kite eh ? tolong k ? dan jgn lupe doakan aku at sini sentiase dlm keadaan bek . doa aku sentiase mengiringi korang . insyaallah ! kalau dipanjangkan umur kite leyh jumpe agi . huh ~ akhir kate . semoge sentiase dlm keadaan bek dan ceria selalu . amin ! aku sayang korang 10GENERATION SMKBM !~ *wish you luck! :) <3




1 comment: