ayat

welcome to my blog ! :) hai , kalau nak tengok , tengok lha , kalau taknak pown takpe , tak kesa , ezn production
hye ! semoge gembire k ! komen larh skalie . :).

Sunday 11 March 2012

~ BP mAll ~

arinie aku gi bp mall ,
haha , banyyyaakkk aku beli barang , 
kihkih , :)
memule ingatkan nak beli jam tngan ,
jap agie duet dh abez da ,
haha , tpie tibe-tibe aku selok 
at dlm poket aku tuhh ,
ade agie 10 rnggt , 
hah ? peluang keemasan uh ,
so aku beli r jam ,
x dek r 10 rnggt , duet yg x cukop uh ,
aku mntx akk aku blnje r , 
ape agie , haha 
ape gune ade akak rmai kan ,
ceh , siak je ayat aku kan :D 
hehe , tpie , best r dapat jam tngan bru , !!
warne itam , pkir nak beli wane putih ,
tpie yg putih sume bebiase jewp larh ,
so beli r itam , haha ! 
aku mmg suke r beli jam tngan ,
sng citer , suke kumpol jam r , hehe ,
jam tngan jew , jam dinding tak pons !
haha ! :) :) :)
k lha , tuhh je kowt yg aku nak cter ,
t klau aku ade cter agie , 
aku share ea . sharing is caring (^_^)
hehe , dhhaa ! assalam ! :)
salam syg darie akuh ! 

No comments:

Post a Comment